Dnes je 23. listopad 2024, svátek má Klement
Reklama   •   Koupit reklamu
Úvod Aktuality Zlínský kraj ocenil regionální potraviny Vytvořit článek
Zlínský kraj ocenil regionální potraviny
Redakce GastroIN - 29. 09. 2023    0 Líbil se vám tento článek?

Značkou Regionální potravina Zlínského kraje oceněn chléb Křupák, Hostětínský mošt a Valašský makový.  Výrobci vítězných produktů oceněných značkou Regionální potravina převzali na Dni Zlínského kraje tuto prestižní cenu z rukou ředitelky regionálního odboru SZIF Kateřiny Mračkové, náměstka ministra zemědělství Radka Holomčíka a hejtmana Zlínského kraje Radima Holiše.

Ve Zlínském kraji letos soutěžilo celkem 144 produktů od 37 lokálních producentů. Mezi oceněnými jsou Nitě z Farmy od výrobce FARMA-ZPZ, Tlačenka výběrová od VOMY, Bio Vepřové trhané maso z Řeznictví U Kusáků a Svíčková s hovězím od Petry Strnad.

OCENĚNÍ REGIONÁLNÍ POTRAVINA ZLÍNSKÉHO KRAJE ROKU 2023 ZÍSKALY TYTO PRODUKTY:

„Vítězství v soutěži Regionální potravina Zlínského kraje si velmi vážíme. Je to ocenění naší dlouholeté práce v oblasti udržitelného zemědělství a výroby potravin v BIO kvalitě,“ uvedl Tomáš Kusák výrobce Bio Vepřového trhaného masa z Řeznictví U Kusáků s. r.o.

Soutěž probíhá ve všech krajích České republiky s výjimkou Prahy. O značku Regionální potravina mohou soutěžit producenti zemědělských a potravinářských výrobků, kteří mají nejvýše 250 zaměstnanců. Oceněný výrobek pak získává právo užívat značku Regionální potravina zdarma po dobu čtyř let.

„Získaného ocenění si velmi vážíme, neboť zrcadlí tvrdou práci, která za Svíčkovou s hovězím stojí. Klasická česká hotovka je řemeslný výrobek z farmářského hovězího masa s omáčkou zahuštěnou pouze zeleninou. Chutná jako od babičky a my jsme nadšeni, že ji komise ocenila značkou Regionální potravina Zlínského kraje. Na pochutnanou všem, kdo nakupují regionální dobroty označené Regionální potravina, konstatovala s nadšením Petra Strnad producentka vítězné Svíčková s hovězím z řemeslného lahůdkářství Hostinář.

Regionální potravina je projektem Ministerstva zemědělství. Státní zemědělský intervenční fond značku administruje. Jedním z nejviditelnějších marketingových nástrojů je podpora značky v médiích. Například v pořadech: Kluci v akci, Pečení na neděli či Herbář. Pravidelně se značkou Regionální potravina můžete setkat v časopisech Apetit, Gurmet, Forbes a na významných akcích, jako jsou dožínky na Letné, vinobraní na Pražském hradě a Země živitelka. Podrobnosti o soutěži jsou dostupné na webových stránkách regionalnipotravina.cz

 



Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Pořadatelé prestižní soutěže Vinařství roku dnes oznámili finalisty aktuálního ročníku. V klání, v němž se každoročně uděluje ocen...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Poklona krásným moravským tradicím od pražského barmana. Takový je příběh drinku Tradition, aktuálně nejlepšího českého koktejlu z...
Reklama   •   Koupit reklamu