Dnes je 25. listopad 2024, svátek má Kateřina
Úvod Aktuality Zlínské MAKRO své zákazníky vždy překvapí Vytvořit článek
Zlínské MAKRO své zákazníky vždy překvapí
Redakce GastroIN - 05. 09. 2011    0 Líbil se vám tento článek?

5. 9. 2011 - V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele. Zlínská pobočka rozšířila svoji nabídku služeb o zajímavé novinky. Byla např. uvedena do provozu nová platforma pro závoz zboží do provozoven zákazníků. Zajímavé jsou také kuchařské tréninky.

MAKRO pořádá pro své klienty z řad restauratérů a hoteliérů kuchařské tréninky, pro majitele obchodů Maloobchodní akademie a další vzdělávací akce. Pomáhá i s úpravami prodejních prostorů. Právě na rozjezd zákaznických školení, především Maloobchodní akademie pro drobné obchodníky a Interaktivních tréninků Petra Stádníka pro zákazníky HoReCa, se nyní zaměřuje management zlínského MAKRO. Zákazníci tyto novinky velmi oceňují.

Petr a Zdena Soškovi, majitelé obecní prodejny a výrobny uzenin v obci Nedakonice, v okrese Uherské Hradiště, říkají: „Využili jsme nabídky Maloobchodní akademie a změnili prakticky celý náš obchod. Vzali jsme to od fasády, výkladních oken přes design interiéru. Zavedli jsme posezení před obchodem. Hned první rok po změně nám to přineslo 15 - 20% nárůst tržeb. Tento rok je obecně slabší, takže jsme tomu neunikli ani my. Kvůli hodinové vzdálenosti do Makra využíváme také služby MAKRO distribuce, která nám uspoří 3 hodiny pětkrát v týdnu. Objednáváme čerstvé potraviny, drogerii a pod.“

Nákup a rozvoz zboží pro HoReCa zákazníky zajišťuje služba MAKRO distribuce. MAKRO vybudovalo v uplynulých dvou letech ve všech svých pobočkách tzv. delivery platformy, tedy expediční haly. Jedna z nich byla uvedena do provozu právě ve Zlíně v listopadu loňského roku.

Se službou MAKRO distribuce je velmi spokojen například pan Boris Zubík, majitel restaurace, hotelu a pivovaru Černý orel v Kroměříži: „Celkem 2x týdně využívám službu MAKRO distribuce. Emailem objednám ryby, čerstvou zeleninu a mražené věci. Tím, že mi Makro přiveze jídlo nebo non-food mi ušetří spoustu času. Je to pro mě velký obchod a než bych tam našel všechno, co potřebuji, je pro mě daleko jednodušší a úspornější objednat si zboží z nabídky a nechat dovézt. Tuto službu jsme začali využívat hned, jak byla v listopadu 2010 spuštěna.

Pustili jsme se také do obnovy naší nabídky jídel. Zúčastnili jsme se kuchařských tréninků pro českou kuchyni a pro mořské plody. Jako pivovar jsme nabízeli hlavně českou kuchyni. Nyní jsme rozšířili menu a tím i zvýšili návštěvnost naší restaurace.“

Jan Balloš, majitel restaurace u Johana ve Zlíně, říká:

„V Makru jsem prošel spolu s naším kuchařem kuchařským tréninkem Petra Stádníka. Díky skvělým tipům na přípravu mořských plodů jsme zařadili nové recepty do naší nabídky a musím říct, že jsme velice spokojeni nejen my, ale také naší zákazníci, kterých je díky tomu i více. Návštěvníkům naší restaurace teď nabídneme krevety, mušle svatého Jakuba nebo ústřice. Prolomilo to trochu naši vlastní bariéru tato jídla připravovat. Na tréninku jsme porcovali chobotnice, byl to doslova nový vítr do našich plachet a my jsme se posunuli o něco dál. Kolem Makra jezdím vlastně každý den a nakupuji zde hlavně čerstvé maso: jehněčí, telecí, kachny a ryby, samozřejmě zeleninu, hlavně sezónní. Našim zákazníkům pak můžeme nabídnout čerstvé menu.“



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 8 hodinami
Advent ve Znojmě znovu po roce nabídne sváteční atmosféru, nasvícené uličky, provoněné trhy, kulturní program, zimní kino, tradičn...
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Pořadatelé prestižní soutěže Vinařství roku dnes oznámili finalisty aktuálního ročníku. V klání, v němž se každoročně uděluje ocen...
Reklama   •   Koupit reklamu