10. 3. 2012 - Společnost SPAR ČOS připravila pro své zákazníky opět bohatou velikonoční nabídku a také velkou soutěž, ve které mohou zákazníci soutěžit od 7. března do 9. dubna 2012 o dvacet dárkových košů s produkty SPAR Premium a dárkové platební karty SPAR.
„Velikonoce jsou velmi oblíbeným svátkem, a proto se je snažíme zákazníkům ještě více zpříjemnit. Stejně jako v předchozích letech jim nabízíme to nejlepší z našeho sortimentu a zpestřujeme předvelikonoční období nejrůznějšími akcemi a soutěžemi,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Vzhledem k tomu, že jsou v tomto období zákazníky vyhledávané více delikatesy, zařazujeme do sortimentu pod naší privátní značkou SPAR Premium novinky. Jedná se o exkluzivní kvalitní masa – hovězí vysokou roštěnou, baby beef nebo telecí medailonky, které doporučuje šéfkuchař Zdeněk Pohlreich,“ dodává Martin Ditmar.
Jaká je velikonoční nabídka?
Pro ty, kteří se Velikonoc nemohou dočkat, je již od konce února v hypermarketech INTERSPAR připravena nabídka cukrovinek pro koledníky, potřeb pro malování vajec, pomlázek či pestrého výběru velikonočních dekorací. Hospodyňky, které rády pečou, mohou zakoupit ingredience a formy na pečení na přípravu velikonočních dobrot. Na konci března vyjde speciální velikonoční katalog delikates, ve kterém najdou zákazníci to nejlepší z nabídky čerstvého a kvalitního sortimentu SPAR ČOS. Z tradičních velikonočních pekařských výrobků pak zákazníci mohou v Intersparu zakoupit beránky, mazance a jidáše, ale i další výrobky, které neoddělitelně patří k těmto svátkům jara.
Soutěžte s Intersparem na www.sparvelikonoce.cz a na Facebooku
Od 7. března do 9. dubna 2012 se mohou všichni zákazníci zapojit do velikonoční soutěže o dvacet dárkových košů s produkty SPAR Premium a dárkové platební karty SPAR. Stačí nakoupit výrobky SPAR Premium v hodnotě nad 250,-Kč a následně na www.sparvelikonoce.cz nebo na Facebooku zadat kód účtenky a zodpovědět tipovací otázku „Kolik kusů produktů značky SPAR Premium si v hypermarketech Interspar zakoupí zákazníci dne 9. 4. 2012?“. Principem soutěže je co nejpřesněji odpovědět na tuto tipovací otázku. Výherci se stanou účastníci soutěže s nejpřesnějším tipem.