Dnes je 24. listopad 2024, svátek má Emílie
Úvod Aktuality Úspěšné první čtvrtletí roku 2023: Prodeje alkoholických produktů rostou a investice do brandů pokračují Vytvořit článek
Úspěšné první čtvrtletí roku 2023: Prodeje alkoholických produktů rostou a investice do brandů pokračují
Redakce GastroIN - 16. 06. 2023    0 Líbil se vám tento článek?

Začátek roku 2023 nebyl pro Palírnu U Zeleného stromu z ekonomického hlediska vůbec špatný. Navazuje na úspěšný loňský rok a daří se jí také v oblasti posilování jednotlivých brandů.

V prvním čtvrtletí roku 2023 se Palírně U Zeleného stromu podařilo navýšit obrat o 48 milionů korun oproti minulému roku, a to převážně v tržbách strategických značek Stará žitná myslivecká, Hanácká vodka a B42V Eccentric Vodka. V tomto období bylo prodáno 7,2 mil. lahví, což ve srovnání s minulým rokem představuje zvýšení o 10 %. Největší nárůst zaznamenala Hanácká vodka a to o 5 % vyšší prodeje než loni ve srovnatelném období. Export do zahraničí činí 12 % celkové produkce Palírny U Zeleného stromu, což je o 6 % více než loni.

Posílení brandů

I přes několikamilionové navýšení výkonové spotřeby se Palírna U Zeleného stromu drží svého cíle pro tento rok a tím je investice do jednotlivých brandů. „Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti,“ říká Boris Rajdl, marketingový manažer Palírny U Zeleného stromu, a upřesňuje některé investice: „Na začátku roku proběhl kompletní redesign a změna jména u značky Blend 42 Vodka, která se nyní jmenuje B42V ECCENTRIC VODKA. Díky tomu je pro konzumenty atraktivnější a působí moderním dojmem. U Hanácké vodky jsme natočili nový televizní spot, který mohou diváci vidět od poloviny července. Hanácká vodka zároveň nechybí na nejvýraznějších českých hudebních festivalech, jako byl Rock for People a Benátská, který se odehraje na konci července. Velmi si také pochvalujeme spolupráci se zpěvákem Matějem Ruppertem, který značku dokonale reprezentuje.“

Co marketingových aktivit týče, nezaostává ani Stará žitná myslivecká, která je vlajkovou značkou prostějovské palírny. „Jsme rádi, že je i v letošním roce tváří sedmileté whisky Staré žitné myslivecké Selection herec Jiří Bartoška, který je atraktivním ambasadorem napříč generacemi. Televizní spot s tímto legendárním hercem a prezidentem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary běží právě nyní a těšit se můžete i na pokračování úspěšného kvízu o whisky s Jiřím Bartoškou,“ říká Boris Rajdl. Stará žitná myslivecká Selection ale zákazníkům představí ještě exkluzivní limitovanou edici vytvořenou k výročí 505 let od založení Palírny U Zeleného stromu. Co se týká značky Heffron, od poloviny června je k dostání v pořadí čtvrtá limitovaná edice plná odvahy, tentokrát s medailonky českých letců, kteří za 2. světové války sloužili v jednotkách RAF.



Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Pořadatelé prestižní soutěže Vinařství roku dnes oznámili finalisty aktuálního ročníku. V klání, v němž se každoročně uděluje ocen...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Poklona krásným moravským tradicím od pražského barmana. Takový je příběh drinku Tradition, aktuálně nejlepšího českého koktejlu z...
Reklama   •   Koupit reklamu