16. 6. 2011 - PRAHA - Oblíbené paštiky Krajanka, které si získaly mezi spotřebiteli dobré jméno zvláště pro svou tradiční chuť, se nově pyšní modernějším obalem navrženým speciálně pro současný český trh. Řada klasických příchutí se neustále rozšiřuje o novinky a speciality. Spotřebitelé je mohou nyní zakoupit v klasickém balení půlměsíce vylepšeném o moderní design Krajanka, který nově provází celou řadu výrobků.
„Tradiční paštiky Krajanka vyráběné v Dobřejovicích u Prahy, se již řadu let těší mezi zákazníky velké oblibě. To dokazuje i fakt, že od začátku výroby se již prodalo 30-40 milionů kusů. Proto jsme se rozhodli dát této řadě nový, modernější design, který bude tuto značku reprezentovat na pultech obchodů,“ říká Tereza Nováková, brand manager značky Krajanka. „Zároveň se neustále snažíme na základě podnětů od zákazníků přinášet stále nové příchutě a přitom zachovávat tradiční recepturu. Nyní mohou všichni příznivci paštik vyzkoušet novinku – Zlatou paštiku, která chutná jako klasická játrová paštika - paštika našeho dětství,“ dodává Tereza Nováková.
Paštiky Krajanka se dodnes vyrábí na základě poctivé tradiční receptury. První doklady o úpravách pokrmů pocházejí z doby raného feudalismu, tehdy naši předkové využívali jako zdroj obživy hlavně zemědělství, chov dobytka a lov zvěře. Domácí výroba paštik byla rozšířena převážně na vesnicích při zabíjačce, kdy selky z jednotlivých krajů připravovaly paštiky dle svých vlastních receptur. Jejich složení byla dle krajů různá. Díky jejich lahodné chuti se časem paštiky začaly podávat i na královském dvoře a získaly si tak na své oblibě. Výrobky Krajanka jsou tak i dnes symbolem poctivě vyráběných paštik na základě tradičních českých receptur našich předků. Svůj název, který zná dnes téměř každý, dostaly paštiky Krajanka právě na základě historie výroby paštik v českých krajích.