Supermarket Terno ve Zlíně, který dle mnohých patří mezi místní specifika, slaví letos významné jubileum – 25 let od svého otevření. Jeho historie sahá do roku 1999, kdy tato první pobočka ve Zlínském kraji otevřela poprvé své brány. V průběhu let si Terno ve Zlíně vybudovalo pevné místo v srdcích obyvatel i návštěvníků z širokého okolí.
Terno Zlín od začátku vynikalo kvalitním sortimentem s důrazem na nabídku od regionálních dodavatelů a vstřícným přístupem k zákazníkům. Postupně se rozšiřovalo a modernizovalo. Dnes, po čtvrtstoletí působení, se může pochlubit nejen širokou nabídkou zboží, ale i moderními technologiemi, jako je například systém self-scanning, umožňující rychlé a pohodlné nákupy.
U příležitosti 25. narozenin supermarketu je pro zákazníky připravena velká listopadová soutěž jako poděkování za jejich dlouholetou přízeň. Hlavní cenou bude zájezd v hodnotě 50 tisíc korun, dále se bude hrát o různé pobytové a zážitkové poukazy, hodnotné věcné ceny – od kávovarů po robotické vysavače a mnohé další.
Losování a předání cen proběhne 29. listopadu v odpoledních hodinách v prostorách supermarketu. Slavnostní atmosféru umocní přítomnost dlouholeté vedoucí supermarketu, Jarmily Rajznauerové, a speciálního hosta ze zlínského městského divadla, který se ujme moderování celého odpoledne.
Aby byla oslava ještě výjimečnější, budou po celý měsíc listopad náhodně vybíraným zákazníkům darovány poukazy na nákup v celkové hodnotě 25 tisíc korun. Kromě soutěží se mohou návštěvníci těšit na vzpomínkovou výstavu, která formou tablového panelu zachytí proměny a vývoj supermarketu Terno od jeho otevření po současnost.
„Jsme velmi rádi, že se naši obchodní partneři aktivně zapojili do příprav výroční akce a věnovali hodnotné ceny. Díky jejich podpoře bude mít šanci na nějakou výhru co nejvíce lidí,“ uvedl marketingový pracovník Dominik Torma. Terno Zlín si váží věrnosti a zájmu svých zákazníků, děkuje za pětadvacetiletou spolupráci a zároveň se těší na jejich společné oslavy. Terno Zlín, jedinečný český obchod.
Text a foto: PR