Dnes je 27. listopad 2024, svátek má Xenie
Úvod Aktuality SPAR ČOS startuje nový věrnostní program s luxusními výrobky značky Rosenthal Vytvořit článek
SPAR ČOS startuje nový věrnostní program s luxusními výrobky značky Rosenthal
Redakce GastroIN - 28. 03. 2012    0 Líbil se vám tento článek?

28. 3. 2012 - Společnost SPAR ČOS připravila pro své věrné zákazníky od 28. března 2012 opět exkluzivní věrnostní program. Všichni tak mají možnost získat za své nákupy v hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR výrobky z jedinečné jídelní sady bílého porcelánu značky Rosenthal se slevou až 85 procent.

Věrnostní programy zařazuje SPAR ČOS pro jejich oblibu mezi zákazníky.

„Věrnostní programy mají u našich zákazníků pozitivní ohlas. Vždy se jim snažíme nakupování v našich obchodech maximálně zpříjemnit a zároveň nabídnout bonus za to, že u nás pravidelně nakupují,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Protože v nabídce zboží klademe důraz především na kvalitu, rozhodli jsme se v aktuálním věrnostním programu pro exkluzivní porcelánové výrobky značky Rosenthal určené pro domácí využití. Produkty, které zákazníkům v rámci věrnostních programů nabízíme, nejsou v našem sortimentu běžně v prodeji. Zákazník tak má jistotu, že mu za jeho věrnost nabízíme něco výjimečného, “ dodává Martin Ditmar.

Rosenthal Home Designs – značka kvality a luxusu
Rosenthal je jednou z předních světových značek luxusního kuchyňského a stolního nádobí. Výrobky Rosenthal lze najít ve většině prestižních obchodních domů po celém světě. Jídelní nádobí z bílého porcelánu je charakteristické vysoce kvalitními materiály a moderním designem, díky kterému je možno tyto výrobky používat každý den. Zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR mají nyní možnost zakoupit toto celosvětově velmi oblíbené nádobí v rámci nového věrnostního programu za atraktivní ceny. Každý kus je navíc zabalen ve značkovém dárkovém balení Rosenthal.

 

Věrnostní program společnosti SPAR ČOS zahrnuje tyto produkty:
• sadu dvou misek na müsli, sadu dvou hrnků, sadu dvou šálků s podšálky, sadu na sůl a pepř nebo sadu dvou čajových šálků s podšálky, které je možné zakoupit se slevou 82 %,
• třídílnou sadu talířů, kterou zákazníci mohou zakoupit se slevou 84 %,
• okrouhlou servírovací mísu nebo sadu na smetanu a cukr, které lze zakoupit se slevou 85 %.

Jak se do věrnostního programu zapojit?
Zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR (Třebíč, Česká Lípa Bardějovská a Děčínská, Kroměříž a Praha – Jahodnice) získají za každých 100,-Kč nákupu 1 bod/samolepku s jedličkou, kterou nalepí do speciální věrnostní karty – získat ji mohou na vyžádání u pokladny. Pokud zákazník nasbírá všech 10 bodů na kartě, může si zakoupit vybrané produkty Rosenthal z věrnostního programu za zvýhodněné ceny. Sbírat body budou zákazníci po dobu 12 týdnů a postupně si tak mohou pořídit celou jídelní sadu. Akce platí ve všech hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR od 28. 3. do 3. 7. 2012 nebo do vyčerpání zásob.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 17 hodinami
Ačkoliv se spotřebitelé v praxi setkají s různými důvody zamítnutí reklamace, obchodníci mohou přistoupit k tomuto kroku jen na zá...
Redakce GastroIN - 26. 11. 2024
Tak jako k dobrému vínu patří sýry, tak k rumu patří čokoláda. Kvalitní a dobře vybraná čokoláda pozvedne chuť rumu na novou úrove...
Redakce GastroIN - 25. 11. 2024
Advent ve Znojmě znovu po roce nabídne sváteční atmosféru, nasvícené uličky, provoněné trhy, kulturní program, zimní kino, tradičn...
Reklama   •   Koupit reklamu