28. 3. 2012 - Společnost SPAR ČOS připravila pro své věrné zákazníky od 28. března 2012 opět exkluzivní věrnostní program. Všichni tak mají možnost získat za své nákupy v hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR výrobky z jedinečné jídelní sady bílého porcelánu značky Rosenthal se slevou až 85 procent.
Věrnostní programy zařazuje SPAR ČOS pro jejich oblibu mezi zákazníky.
„Věrnostní programy mají u našich zákazníků pozitivní ohlas. Vždy se jim snažíme nakupování v našich obchodech maximálně zpříjemnit a zároveň nabídnout bonus za to, že u nás pravidelně nakupují,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS. „Protože v nabídce zboží klademe důraz především na kvalitu, rozhodli jsme se v aktuálním věrnostním programu pro exkluzivní porcelánové výrobky značky Rosenthal určené pro domácí využití. Produkty, které zákazníkům v rámci věrnostních programů nabízíme, nejsou v našem sortimentu běžně v prodeji. Zákazník tak má jistotu, že mu za jeho věrnost nabízíme něco výjimečného, “ dodává Martin Ditmar.
Rosenthal Home Designs – značka kvality a luxusu
Rosenthal je jednou z předních světových značek luxusního kuchyňského a stolního nádobí. Výrobky Rosenthal lze najít ve většině prestižních obchodních domů po celém světě. Jídelní nádobí z bílého porcelánu je charakteristické vysoce kvalitními materiály a moderním designem, díky kterému je možno tyto výrobky používat každý den. Zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR mají nyní možnost zakoupit toto celosvětově velmi oblíbené nádobí v rámci nového věrnostního programu za atraktivní ceny. Každý kus je navíc zabalen ve značkovém dárkovém balení Rosenthal.
Věrnostní program společnosti SPAR ČOS zahrnuje tyto produkty:
• sadu dvou misek na müsli, sadu dvou hrnků, sadu dvou šálků s podšálky, sadu na sůl a pepř nebo sadu dvou čajových šálků s podšálky, které je možné zakoupit se slevou 82 %,
• třídílnou sadu talířů, kterou zákazníci mohou zakoupit se slevou 84 %,
• okrouhlou servírovací mísu nebo sadu na smetanu a cukr, které lze zakoupit se slevou 85 %.
Jak se do věrnostního programu zapojit?
Zákazníci hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR (Třebíč, Česká Lípa Bardějovská a Děčínská, Kroměříž a Praha – Jahodnice) získají za každých 100,-Kč nákupu 1 bod/samolepku s jedličkou, kterou nalepí do speciální věrnostní karty – získat ji mohou na vyžádání u pokladny. Pokud zákazník nasbírá všech 10 bodů na kartě, může si zakoupit vybrané produkty Rosenthal z věrnostního programu za zvýhodněné ceny. Sbírat body budou zákazníci po dobu 12 týdnů a postupně si tak mohou pořídit celou jídelní sadu. Akce platí ve všech hypermarketech INTERSPAR a supermarketech SPAR od 28. 3. do 3. 7. 2012 nebo do vyčerpání zásob.