Dnes je 24. listopad 2024, svátek má Emílie
Úvod Aktuality Soutěž Sbírej a vyhrávej je téměř ve své polovině Vytvořit článek
Soutěž Sbírej a vyhrávej je téměř ve své polovině
Redakce GastroIN - 05. 06. 2011    0 Líbil se vám tento článek?

31. 5. 2011 - Populární spotřebitelská soutěž značky KLASA se podle počtu odeslaných výher nejrychlejším soutěžícím blíží do své poloviny. K dnešnímu dni bylo spotřebitelům odesláno 18 592 výher, zbývá ještě více jak 26 tisíc.

"V loňském roce přišlo přes dva milióny vystřižených log, což považujeme za obrovský úspěch. I průběh letošního ročníku naznačuje, že soutěž je mezi spotřebiteli stále populární. A to nás opravdu těší," řekla Dagmar Drábiková, Brand manažerka značky KLASA.

Spotřebitelé, kteří mezi 4. dubnem a 3. červencem vyplní hrací kartu 30 logy KLASA vystřiženými z potravinových obalů, mohou vyhrát kuchyňské vybavení Tescoma nebo spotřebiče podle vlastního výběru. Každý týden se losuje jeden výherce, ke kterému vyrazí KLASA hlídka s odměnou.

Ani ostatní spotřebitelé nezůstanou bez dárku. Pro prvních 45 000 nejrychlejších je připraveno 13 druhů praktického kuchyňského náčiní značky Tescoma. K tomuto dni bylo rozesláno 18 592 kusů, stále zbývá ještě 26 000. Na konci soutěže bude také vylosováno 7 soutěžících, kteří vyhrají poukázku na nákup kuchyňského zboží v řetězci Datart, Ikea, Electroworld nebo Tescoma v hodnotě 10 000,- Kč.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Pořadatelé prestižní soutěže Vinařství roku dnes oznámili finalisty aktuálního ročníku. V klání, v němž se každoročně uděluje ocen...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Poklona krásným moravským tradicím od pražského barmana. Takový je příběh drinku Tradition, aktuálně nejlepšího českého koktejlu z...
Reklama   •   Koupit reklamu