Dnes je 24. duben 2025, svátek má Jiří
Úvod Aktuality Penny Market spouští inovativní věrnostní program s kvalitními sklenicemi Vytvořit článek
Penny Market spouští inovativní věrnostní program s kvalitními sklenicemi
Redakce GastroIN - 26. 05. 2017    0 Líbil se vám tento článek?

29. 05. 2017 - Zcela originální a inovativní věrnostní program spouští od čtvrtka 18. května řetězec Penny Market.

Zákazníci budou za nákupy sbírat známky, které poté s korunovým doplatkem vymění za vysoce kvalitní designové sklenice od renomované italské společnosti Bormioli.

„Nabízíme s doplatkem jedné koruny *) hned čtyři varianty sklenic nejen k zavařování, ale i uchovávání ovocných šťáv, limonád a smoothie, k vytváření originálních kulinářských výtvorů nebo servírování vlastnoručně připravených pokrmů. Chceme vrátit zákazníky zpátky k vaření a zpracovávání ovoce a zeleniny,“ uvedla marketingová ředitelka Penny Marketu Zlata Ulrichová.

„Kvalitními produkty za symbolickou cenu, které osloví všechny cílové skupiny zákazníků, chceme demonstrovat posun značky PENNY na českém trhu. Sada sklenic proto není samoúčelná, doplňuje ji tištěná kuchařka, která připomene recepty našich babiček a maminek a zároveň dává prostor pro nejmladší generaci domácích kuchařů a experimentátorů,“ podotýká marketingová ředitelka společnosti Penny Market. Zákazníci se mohou těšit na 145 receptů, například jak naložit jeřabiny, mozzarellu, vyrobit pesto z medvědího česneku nebo připravit domácí kmínku. Kuchařka přitom akcentuje tuzemské potraviny, neboť Penny Market dlouhodobě podporuje prodej českých výrobků. Podíl potravin českého původu je v Penny Marketu přibližně 70 %.

03405-391_ukazka_z_kucharky_PENNY_vernostni_program_archiv_PENNY_(2).jpg

Velkou novinkou je i nová komunikace značky. Už od Velikonoc používá Penny Market ve svých reklamách výhradně reálné zákazníky, jejich rodiny, přátele a příbuzné. Díky tomu jsou spoty unikatní a jejich scénář píše život sám. „Chceme našim zákazníkům přiblížit reálný život v rodinách v menších městech a ukázat, že PENNY je „dobrým sousedem“ ve všech regionech České republiky,“ dodala Zlata Ulrichová.

*) Zákazníci si mohou vybrat ze sady 2 ks sklenic s víckem o objemu 0,2 l, sklenice 0,7 l s víčkem, sklenice s uchem a víčkem 0,415 l nebo dózu s víkem o objemu 0,35 l. K tomu jako doplněk prodáváme další dvě sklenice – litrovou za 59,90 Kč a půllitrovou za 49,90 Kč s PENNY kartou nebo obojí za 109 Kč bez PENNY karty.

Zdroj: PR



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 21 hodinami
Už tuto sobotu 26. dubna propukne na louce za Muzeem J. A. Komenského v Uherském Brodě Gastro Brod Festival. Je určen všem milovní...
Redakce GastroIN - 22. 04. 2025
V sobotu 26. dubna se na nádvoří před Břevnovským klášterním pivovarem sv. Vojtěcha uskuteční od 11 do 22 hodin 2. ročník Festival...
Redakce GastroIN - 17. 04. 2025
Letecká společnost Emirates oslaví Velikonoce ve velkém stylu. Od 18. do 21. dubna nabídne cestujícím tematické sváteční menu, sla...