Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence.
S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.
„Hlavním důvodem změny bylo hledání nových cest pro tvar a design plechovky, které budou splňovat očekávání našich zákazníků a přispějí ke snadné rozpoznatelnosti na prodejních plochách. Dalším požadavkem bylo, aby produkty sledovaly aktuální trendy v designu, a přitom respektovaly historii a identitu tradičních značek,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly. Tím je například změna tvaru plechovky na užší a vyšší formát, použití kombinace matných a lesklých potisků nebo 3D prvků.
Popularita nápojů v plechovkách neustále roste. „Jde o praktický formát na cesty, který je lehký, skladný a udrží teplotu nápoje. Proto i my chceme tuto kategorii posilovat moderním a atraktivním designem, případně i dalšími příchutěmi,“ dodává Pavol Chalupka.
Plechovky jsou ze 74 % tvořené recyklátem, na Slovensku díky zálohovému systému dochází ke sběru a znovuzpracování hliníkového materiálu lokálně. Multipacky jsou dostupné v balení po 4 nebo 24 kusech opatřené fólií s vyšším podílem recyklovaného plastu.