
Společnost BILLA plní svůj závazek nabízet zákazníkům výhradně bezklecová vejce i o Velikonocích. Ačkoliv prodej vajec v tomto období roste více než dvojnásobně oproti jiným týdnům v roce, dokáže obchodní řetězec pokrýt poptávku pouze vejci z podestýlkových, volných nebo ekologických chovů.
Zatímco loni cena vajec meziročně poklesla, v letošním roce vzrostla z důvodu redukce chovů zasažených ptačí chřipkou přibližně na úrovni roku 2023.
„V týdnech před Velikonoci rostou prodeje oproti běžným týdnům roku dvojnásob. Stejné je to v případě vajec, kdy jejich prodané kusy počítáme na miliony. V letošním roce cena vajec postupně roste z důvodu redukce značného množství chovů zasažených ptačí chřipkou. Zatímco loni meziročně cena vajec výrazně poklesla, letos jsou ceny přibližně na úrovni roku 2023,“ uvádí k prodejům v období Velikonoc Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace.


