Dnes je 24. listopad 2024, svátek má Emílie
Úvod Aktuality Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek Vytvořit článek
Na český trh loni vstoupilo rekordních 39 nových značek
Redakce GastroIN - 08. 01. 2024    0 Líbil se vám tento článek?

Na český maloobchodní trh loni vstoupilo 39 nových značek, což je rekordní počet dosažený za uplynulých deset let, kdy realitněporadenská společnost Cushman & Wakefield tuto aktivitu důkladně sleduje. Nejvíce, 14 značkami, je zastoupen sektor F&B a potravin.

Segment F&B loni obohatilo více zajímavých značek. V pražském Mánesu se otevřela velmi populární Aperol Spritz Terrace, v Manifesto Market koncept Holy Pasta, v ulici Na Příkopě čajovna The Alley, v nákupních centrech pak italské koncepty Rossopomodoro (Palladium) či Signorvino (Westfield Chodov). Takzvaný travel retail obohatily značky Bottega Prosecco Bar a Natoo na pražském letišti a hlavním nádraží.

V segmentu potravin představily nové formáty svých prodejen společnosti BILLA a Makro. BILLA začala otevírat maloformátové prodejny VIVA BILLA u čerpacích stanic a Makro chce s prodejnami Bonveno oslovit návštěvníky centra Prahy nebo kancelářských oblastí. Čokoládové cukrovinky Toblerone se nově prodávají ve specializované prodejně ve Fashion Arena Prague Outlet.

 

 

Úvodní ilustrační foto: Pixabay



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Pořadatelé prestižní soutěže Vinařství roku dnes oznámili finalisty aktuálního ročníku. V klání, v němž se každoročně uděluje ocen...
Redakce GastroIN - 21. 11. 2024
Poklona krásným moravským tradicím od pražského barmana. Takový je příběh drinku Tradition, aktuálně nejlepšího českého koktejlu z...
Reklama   •   Koupit reklamu