Luxury Travel Intelligence (LTI) každoročně jmenuje 12 nejlepších luxusních hotelových značek na světě. Letos je to právě skupina Mandarin Oriental Hotel Group, jejíž součástí je i pražský hotel, která v náročném hodnocení získala prestižní první místo.
Při výběru letošního vítěze uplatnila LTI přísné hodnocení, které zahrnovalo celkem 130 klíčových bodů relevantních pro sektor luxusních hotelů. Mezi ně patří kromě nekompromisní kvality managementu, personálu a služeb také odhodlání, nadšení, étos či hodnota samotné značky.
Podle zprávy LTI si skupina Mandarin Oriental „vedla vždy dobře", letos značka navíc ve všech hodnocených bodech dosáhla ještě vyššího skóre. Konzistentně vysoká pozice v žebříčku je výsledkem neustálých inovací, a to včetně pražského hotelu, jehož klíčovou roli hraje také skvělá poloha.
Mandarin Oriental si v žebříčku LTI připsal procentuální skóre 81,4 %, čímž se posunul na jeho první příčku (z druhého místa v roce 2022).