Dnes je 26. listopad 2024, svátek má Artur
Úvod Aktuality Hitem sezony se chce stát 14 produktů cestovního ruchu Vytvořit článek
Hitem sezony se chce stát 14 produktů cestovního ruchu
Redakce GastroIN - 19. 12. 2011    0 Líbil se vám tento článek?

19. 12. 2011 - VÝCHODNÍ MORAVA - O ocenění HIT sezony v soutěži produktů cestovního ruchu, kterou vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, bude usilovat 14 produktů. Cílem soutěže je motivovat podnikatelský i neziskový sektor k tvorbě námětů na zajímavé produkty, jejichž realizace přispěje ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy.

Osm přihlášek přišlo z podnikatelského sektoru, šest od neziskových subjektů. Poprvé se svými náměty na produkty cestovního ruchu prezentují studenti Univerzity T. Bati ve Zlíně, kteří budou jejími prvními absolventy se specializací na cestovní ruch. Tematické zaměření přihlášených produktů je vesměs orientováno k nabídce wellness a relaxačních pobytů, nabídka aktivního trávení volného času zase pracuje s nově vybudovanou infrastrukturou pro cykloturistiku.

O vítězi soutěže rozhodne porota složená z odborníků na problematiku cestovního ruchu a marketingu. „Naším zájmem je maximální objektivita a průhlednost hodnocení. Proto dáváme předem k dispozici kritéria, podle kterých hodnocení probíhá, členové odborné poroty pocházejí z různých částí ČR, jejich hodnocení je tak nezávislé na regionu,“ vysvětluje pravidla Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Vítězné HITy sezony budou vyhlášeny na výroční konferenci cestovního ruchu Východní Moravy, která se uskuteční 24. ledna 2012 v Luhačovicích. Záštitu nad Hitem sezony má generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.

Oceněné produkty se mohou těšit nejen na upomínkovou cenu, ale také na marketingovou podporu, které se jim dostane od vyhlašovatele soutěže – Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Kromě toho získají hodnotné poukazy na inzerci od mediálních partnerů soutěže, jimiž je nakladatelství C.O.T. media a turistický portál Turistika.cz.

Právo označit svou nabídku označením HIT SEZONY v minulém roce patřilo produktům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness, přihlašovatel Lázně Luhačovice, a. s., Wellness pobyt v Beskydech, přihlašovatel HP Tronic, s. r. o. a Zelená dovolená po stopách prince Charlese, přihlašovatel Veronica Hostětín. Oceněné produkty byly obchodně velmi úspěšné, patřily k tahákům nabídky u všech poskytovatelů.



TAG
Líbil se vám tento článek?

Komentáře
Přidejte váš názor

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Přihlásit se

Výběr článků
Redakce GastroIN - před 15 hodinami
Tak jako k dobrému vínu patří sýry, tak k rumu patří čokoláda. Kvalitní a dobře vybraná čokoláda pozvedne chuť rumu na novou úrove...
Redakce GastroIN - 25. 11. 2024
Advent ve Znojmě znovu po roce nabídne sváteční atmosféru, nasvícené uličky, provoněné trhy, kulturní program, zimní kino, tradičn...
Redakce GastroIN - 22. 11. 2024
Umíchat koktejl z Martini, rumu či vodky není pro barmany žádný problém. To studenti středních gastronomických škol mají soutěž, k...
Reklama   •   Koupit reklamu