19. 12. 2011 - VÝCHODNÍ MORAVA - O ocenění HIT sezony v soutěži produktů cestovního ruchu, kterou vyhlašuje Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, bude usilovat 14 produktů. Cílem soutěže je motivovat podnikatelský i neziskový sektor k tvorbě námětů na zajímavé produkty, jejichž realizace přispěje ke zvýšení návštěvnosti Východní Moravy.
Osm přihlášek přišlo z podnikatelského sektoru, šest od neziskových subjektů. Poprvé se svými náměty na produkty cestovního ruchu prezentují studenti Univerzity T. Bati ve Zlíně, kteří budou jejími prvními absolventy se specializací na cestovní ruch. Tematické zaměření přihlášených produktů je vesměs orientováno k nabídce wellness a relaxačních pobytů, nabídka aktivního trávení volného času zase pracuje s nově vybudovanou infrastrukturou pro cykloturistiku.
O vítězi soutěže rozhodne porota složená z odborníků na problematiku cestovního ruchu a marketingu. „Naším zájmem je maximální objektivita a průhlednost hodnocení. Proto dáváme předem k dispozici kritéria, podle kterých hodnocení probíhá, členové odborné poroty pocházejí z různých částí ČR, jejich hodnocení je tak nezávislé na regionu,“ vysvětluje pravidla Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Vítězné HITy sezony budou vyhlášeny na výroční konferenci cestovního ruchu Východní Moravy, která se uskuteční 24. ledna 2012 v Luhačovicích. Záštitu nad Hitem sezony má generální ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Oceněné produkty se mohou těšit nejen na upomínkovou cenu, ale také na marketingovou podporu, které se jim dostane od vyhlašovatele soutěže – Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Kromě toho získají hodnotné poukazy na inzerci od mediálních partnerů soutěže, jimiž je nakladatelství C.O.T. media a turistický portál Turistika.cz.
Právo označit svou nabídku označením HIT SEZONY v minulém roce patřilo produktům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness, přihlašovatel Lázně Luhačovice, a. s., Wellness pobyt v Beskydech, přihlašovatel HP Tronic, s. r. o. a Zelená dovolená po stopách prince Charlese, přihlašovatel Veronica Hostětín. Oceněné produkty byly obchodně velmi úspěšné, patřily k tahákům nabídky u všech poskytovatelů.