HIT sezony zná své vítěze
Partneři
Stát se partnerem
26. 1. 2011 HOLEŠOV – Soutěž o nejlepší produkty turistického regionu Východní Morava – Hit sezony, už zná své vítěze. Zástupci pořadatele, Centrály cestovního ruchu Východní Moravy, je vyhlásili v úterý 25. ledna během konference v holešovském zámku. Soutěž o Hit sezony byla vyhlášena ve dvou kategoriích: pro podnikatelský sektor a neziskový/veřejný sektor. Projekty hodnotila pětičlenná komise, složená z odborníků z oblastí cestovní ruch, marketink a odborná média. Záštitu nad Hitem sezony převzal generální ředitel Czech Tourism Rostislav Vondruška. V kategorii veřejný sektor získal ocenění produkt Zelená dovolená – po stopách prince Charlese, který do soutěže přihlásila ZO ČSOP Veronica Brno, pracoviště Centrum Veronica Hostětín. V kategorii podnikatelský sektor se organizátoři rozhodli udělit ocenění dvě, a to projektům Medical wellness v hotelu Alexandria Spa Wellness (přihlašovatel Lázně Luhačovice a.s.) a Wellness pobyt v Beskydech (přihlašovatel HP Tronic, s.r.o., Zlín). „Jde o mimořádně kvalitní produktové nabídky, které získaly od hodnotitelů totožné hodnocení, což porotu opravňovalo k vyhlášení dvou vítězů,“ vysvětlila Dana Daňová, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. Letos byla udělena i Cena poroty, kterou získal zajímavý projekt Galaxie Family (přihlašovatel Eurogalaxie s.r.o., Zlín). Centrála cestovního ruchu Východní Moravy vyhlásila také ocenění pro Významný počin v cestovním ruchu v roce 2010. Ten připadl společně městysu Pozlovice, městu Luhačovice a Lázním Luhačovice za Vybudování infrastruktury pro cestovní ruch v lázeňských místech Pozlovice a Luhačovice. „V Pozlovicích se podařilo vybudovat koupaliště Duha, v Luhačovicích krytou plovárnu a unikátní hotel Alexandria. To jsou přínosné, navzájem se doplňující projekty, které bylo nutné ocenit,“ je přesvědčená Daňová. Přihlašovatelé oceněných projektů získali hodnotné ceny. "Centrála cestovního ruchu Východní Moravy věnuje prostředky na marketingovou podporu vítězných projektů, tedy jejich zveřejnění na webu, vytištění letáků, mediální kampaň a obchodovatelnost, mediální partneři, jimiž jsou C.O.T. Media, s. r. o a Turistika s. r. o. pak věnují produktům reklamu v hodnotě přesahující 300 tis. Kč" prozradila Daňová.
TAG
Líbil se vám tento článek?
0
Komentáře
Výběr článků
Redakce GastroIN - 20. 12. 2024