Obchodní řetězec BILLA úspěšně završuje testovací fázi svého e-shopu a zahajuje ostrý provoz. Zákazníci z Prahy, Mladé Boleslavi a Brna a jejich okolí si vyberou z více než 9 tisíc výrobků, které k nim dorazí už 3 hodiny zdarma po odeslání objednávky.
Spuštění ostrého provozu e-shopu plně zapadá do expanzních plánů řetězce BILLA. Usiluje o to, aby byla lidem dostupnější a každý zákazník našel svou BILLA takříkajíc za rohem, ať už jako kamennou prodejnu, nebo nově právě také v podobě online nakupování.
Úspěšná testovací fáze završena
Během testovací fáze, která ostrému provozu předcházela, odbavil e-shop přes svoji partnerskou společnost DODO 7 042 zákazníků a doručil 28 643 nákupů. Dohromady zaměstnanci obou skladů roztřídili do objednávek 382 023 výrobků.
Celkově přes 80 % zákazníků nakoupilo na e-shopu BILLA více než třikrát. Cenově nejobjemnější nákup přišel na 14 993 korun. BILLA obdržela téměř 8 000 zpětných vazeb a hodnocení z jednotlivých dokončených nákupů, přičemž od letošního ledna do srpna má výsledné hodnocení trvale stoupající tendenci.